
Lees verder
In de huidige concurrentiegevoelige en klantgedreven wereld kan niemand meer om marketing heen. Commercieel denken en doen is tegenwoordig vereist binnen alle lagen van de organisatie. Binnen elke organisatie zijn een marktgerichte strategie en de uitwerking op praktisch detailniveau een vereiste. 'De Marketingbox' beslaat dit gehele marketingveld: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. De eerste aflevering behandelt het vaststellen van de strategische uitdagingen en het samenstellen van een marketingplan. De volgende negen afleveringen zijn praktische vertaalslagen voor diverse deelgebieden van de strategie. Hierbij krijgt u de instrumenten aangereikt die de hedendaagse marketeer ter beschikking staan. De reeks staat onder redactie van ICSB Marketing en Strategie, waarvan onder andere Yousri Mandour, Ed Peelen en Rob Beltman hebben meegewerkt.
De losse prijs per cd is € 23,95. ( deel 1 Marketingstrategie: analyse en planning ( 2 cd's € 28,95) Het is daarnaast mogelijk de complete serie van 10 delen (11 cd's) aan te schaffen. U betaalt € 199,50 in plaats van € 244,50. U ontvangt dan tevens een luxe verzamelbox om de cd's in te bewaren.