Lees verder


Rijn Vogelaar is sociaal psycholoog en bestseller-auteur van onder meer De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie. Hij was voorheen CEO van Blauw Research en onderzoeksdirecteur bij Yorizon.
Tegenwoordig doet hij onderzoek aan de Universiteit Leiden en geeft hij workshops en presentaties over de thema’s uit zijn boeken en theorieën.
Meer over Rijn VogelaarSuperpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about products, brands and companies and influence other people by doing so. Their infectious enthusiasm is vital to the success of any business. It's the battle between them and their alter ego, the antipromoter, which decides if the reputation of brands are built or broken. They not only affect sales growth, but also innovation and employee motivation.
Superpromoters are the driving force behind the success of every company, so one would assume that employees and management are very familiar with them. The reality is that most organizations suffer from a severe case of superpromoter blindess. The focus is on analyzing why products fail and the negative consumer feedback, rather than optimizing the potential of enthusiastic loyal customers. In a world were social media is becoming more and more dominant it is all the more important to understand how the superpromter can benefit your organization.
In 'The Superpromoter' Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters. Companies should stop focusing so much on complaining customers and unsatisfied employees and spend more time with their friends, the superpromoters!
superpromoters enthousiasme aanbevelingsgedrag klantgerichtheid antipromoter marketing mond-tot-mondreclame beïnvloeding klantentrouw klantenthousiasme net promoter score invloed sociale netwerken social media kopieergedrag word-of-mouth odilia-methode klantwaarde klantloyaliteit klantfeedback co-creatie ambassadeurschap organisatiekunde klantervaring innovatie medewerkermotivatie social sharing klantbeleving inspiratie social marketing
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books