Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
37 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415 1e druk 26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5244
Evergreen 764 dagen in de top 100
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.  Meer
27,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands192 blz.9789033495397 1e druk 6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.  Meer
48,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
41,50
32,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
21% KORTING
paperbackNederlands216 blz.9789401490658 1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren.  Meer
34,99
25,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
26% KORTING
paperbackNederlands428 blz.9789058754240 4e druk 15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.  Meer
74,95
48,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
35% KORTING
e-bookNederlands180 blz.9789089650863 1e druk 14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten!  Meer
19,99
Direct te downloaden
paperbackEngels244 blz.9780273719953 1e druk 1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?  Meer
30,94
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands316 blz.9789001025076 7e druk 6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.  Meer
53,96
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
38,42
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands244 blz.9789490783525 1e druk 12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen.  Meer
49,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
61,50
23,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
62% KORTING
ingenaaidEngels274 blz.9780749462949 3e druk 3-6-2011
Verkooppositie Positie #5324
Best practices over strategische verkoop. Alleen de technieken die zich in de praktijk hebben bewezen zijn in dit boek opgenomen.  Meer
58,17
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
gebondenEngels1744 blz.9781405161787 1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn.  Meer
971,45
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels248 blz.9780241961643 1e druk 23-2-2012
Doordat de maatschappij meer en meer geglobaliseerd is en geobsedeerd wordt door de virtuele wereld lopen ondernemingen het gevaar het belang van de lokale markt te onderschatten.  Meer
23,54
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels637 blz.9780199569458 1e druk 1-1-2011
'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer.  Meer
170,14
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels395 blz.9780749464912 2e druk 3-9-2012
De 2e editie verkent de diversiteit van de betekenis van 'luxe' binnen de verschillende markten en de gevolgen van sociale netwerken en digitale ontwikkelingen op de strategie voor luxeproducten.  Meer
56,55
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
gebondenEngels235 blz.9780471984573
Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen.  Meer
57,83
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels218 blz.9780273714200 1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig?  Meer
26,14
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels224 blz.9781422189887 1e druk 2-1-2025
Stop met het pushen van producten en begin aan het bouwen van relaties met de juiste klanten.  Meer
24,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
ingenaaidEngels232 blz.9780750684521 1e druk
Er is een steeds toenemende concurrentie tussen landen en steden. Het gaat hierbij om het aantrekken van infrastructuur, investeringen, toeristen en kapitaal.  Meer
70,05
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale