Filteren
Trefwoord
37 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
26% KORTING
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
gebondenNederlands244 blz.9789490783525
1e druk
12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
35% KORTING
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
paperbackEngels213 blz.9780071373586
1e druk
13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent. Meer
paperbackEngels218 blz.9780273714200
1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig? Meer
paperbackEngels248 blz.9780241961643
1e druk
23-2-2012
Doordat de maatschappij meer en meer geglobaliseerd is en geobsedeerd wordt door de virtuele wereld lopen ondernemingen het gevaar het belang van de lokale markt te onderschatten. Meer
gebondenEngels637 blz.9780199569458
1e druk
1-1-2011
'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer. Meer
paperbackEngels464 blz.9780273693987
4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie. Meer
gebondenEngels1744 blz.9781405161787
1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Meer
ingenaaidEngels224 blz.9781937134372
1e druk
11-3-2013
De meeste bedrijven opereren nog steeds alsof ze controle over hun klanten hebben. Maar in de huidige markt is het andersom. Meer
gebondenEngels395 blz.9780749464912
2e druk
3-9-2012
De 2e editie verkent de diversiteit van de betekenis van 'luxe' binnen de verschillende markten en de gevolgen van sociale netwerken en digitale ontwikkelingen op de strategie voor luxeproducten. Meer
ingenaaidEngels274 blz.9780749462949
3e druk
3-6-2011
Best practices over strategische verkoop. Alleen de technieken die zich in de praktijk hebben bewezen zijn in dit boek opgenomen. Meer
gebondenEngels240 blz.9780230342262
1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is. Meer