Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									8 resultaten
								
								Trefwoord: Merkperceptie
				paperbackNederlands256 blz.9789463372510
				1e druk
				13-3-2020
						
						Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels309 blz.9781119673088
				2e druk
				28-9-2022
						
						A groundbreaking exploration of purchasing behaviour and its essential role in smarter marketing practices to benefit your organizationIf you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands340 blz.9789001862688
				1e druk
				21-5-2016
						
						'Merkpositionering' is een beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels334 blz.9780471690160
				
				
						
						Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands189 blz.9789492196019
				1e druk
				25-10-2017
						
						Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie.					 Meer
							
			
								30% KORTING
			
				paperbackEngels249 blz.9780749477172
				3e druk
				3-3-2013
						
						Market to Generations Y and Z more effectively by learning how to remain a relevant, appealing brand in the eyes of the most sceptical generations.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands122 blz.9789492221346
				1e druk
				8-3-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels9789063694630
				1e druk
				20-9-2017
						
						Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld?					 Meer