Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
138 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Merkervaring

paperbackNederlands304 blz.9789402711165 1e druk 16-11-2022
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog. Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd.  Meer
22,99
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands128 blz.9789001738174 1e druk 23-10-2020
Verkooppositie Positie #3864
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak.  Meer
30,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands198 blz.9789043032056 4e druk 1-3-2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe je extra waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!  Meer
25,65
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenNederlands228 blz.9789043027670 1e druk 28-3-2013
Verkooppositie Positie #797
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is.  Meer
32,95
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789401473484 1e druk 26-4-2021
Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen | Gratis verzonden
e-bookNederlands144 blz.9789089652836 1e druk 17-4-2015
In dit boek laat Kasper Klaarenbeek zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten.  Meer
15,99
Direct te downloaden
e-bookNederlands208 blz.9789058759283 1e druk 18-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5621
Top 100 195 dagen in de top 100
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.  Meer
31,95
Direct te downloaden
gebondenEngels250 blz.9780470400913 1e druk
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid.  Meer
26,76
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands240 blz.9789020927023 1e druk 28-5-2025
In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm.  Meer
39,99
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789401450522 1e druk 22-2-2018
VerMERKvuldig! zet jouw merk op weg naar meer en betere mond-tot-mondreclame.  Meer
24,99
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands670 blz.9789043037013 5e druk 27-5-2022
Verkooppositie Positie #3412
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.  Meer
64,95
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels9789063694630 1e druk 20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld?  Meer
19,99
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis
paperbackNederlands160 blz.9789492528087 1e druk 19-4-2017
Willem Verbeke en Lamar Qayoumi ontwikkelden zes 'bouwstenen' waarmee iedereen kan leren om een individu of een groep effectief te beïnvloeden.  Meer
20,-
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands240 blz.9789492528407 1e druk 10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt.  Meer
34,95
9,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
72% KORTING
gebondenEngels184 blz.9780470614181 1e druk
Dit boek bevat originele, praktische en duidelijke stappen voor het creëren van een 'word-of-mouth' beweging voor bedrijven, producten, diensten en organisaties.  Meer
26,76
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels240 blz.9789063695798 1e druk 18-9-2020
Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. e crowd.  Meer
29,99
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands208 blz.9789492196088 1e druk 16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1032
Top 100 195 dagen in de top 100
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.  Meer
39,50
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels234 blz.9781118943007 1e druk 29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen.  Meer
28,13
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
e-bookNederlands350 blz.9789491560163 1e druk 1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.  Meer
39,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands288 blz.9789053528365 1e druk 6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen.  Meer
68,-
Op voorraad | Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale