Filteren
Trefwoord
45 resultaten
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789024438006
3e druk
3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities. Meer
e-bookNederlands9789051798616
1e druk
23-2-2015
Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie. Meer
paperbackNederlands167 blz.9789045358192
2e druk
30-3-2022
Concurrentiedruk zorgt ervoor dat iedereen veeleisende klanten tevreden wil stellen en daarbij minder tijd, energie, ruimte, materiaal en geld wil gebruiken. Meer
paperbackEngels117 blz.9780984184347
1e druk
17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands314 blz.9789401800150
1e druk
18-12-2014
Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt. Meer
42% KORTING
paperbackNederlands190 blz.9789059319493
1e druk
26-6-2015
'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean. Meer
paperbackEngels258 blz.9781439868430
2e druk
26-7-2012
This second edition takes a step-by-step approach to implementing Lean in complex environments and describes which Lean techniques to use when faced with difficult situations-including high product mix, scheduling problems, shared resources, and unstable customer demand. Meer
paperbackEngels397 blz.9780743231640
1e druk
De klassieker wordt geroemd vanwege het principe van Lean productie dat in dit boek wordt geïntroduceerd: methoden en technieken om verspilling te vermijden aan de productiezijde. Meer
paperbackEngels288 blz.9780071448932
1e druk
1-10-2005
Helps learn how to develop a long-term philosophy of cost reduction, build a culture that stops to fix problems quickly, and develop leaders that live your system. Meer
gebondenEngels288 blz.9781625271464
9-9-2014
This book focuses on the "how"-how to test, how to validate, and how to commercialize ideas with the lean, design, and agile techniques successful start-ups use. Meer
gebondenEngels448 blz.9781260468519
2e druk
6-1-2021
With The Toyota Way, you have an inspiration and a model of how to set a direction, continuously improve and learn at all levels, continually "flow" value to satisfy customers, improve your leadership, and get quality right the first time. Meer
paperbackEngels136 blz.9781563271236
1e druk
1-3-1996
Hiroyuki Hirano's five pillars of the visual workplace: sort, set in order, shine, standardize and sustain are the most fundamental and often overlooked aspects in continuous improvement initiatives. Meer
gebondenEngels330 blz.9781563273070
1e druk
27-5-2005
Winner of a Shingo Prize for Excellence in Manufacturing Research Training Within Industry, by Donald Dinero, explores a crucial piece of a Lean initiative that has been overlooked throughout U. Meer
paperbackEngels224 blz.9781563273421
1e druk
30-7-2006
This Shingo Prize-winning resource explains how to implement, identify, and manage the critical relationships, and design characteristics, production systems, and personnel to satisfy customers and beat competitors. Meer
paperbackEngels352 blz.9781847370556
1e druk
31-3-2007
A new paperback reissue of the classic, internationally bestselling book that first articulated the principles of lean production, with a new foreword by the authors. Meer
paperbackEngels138 blz.9781934109205
1e druk
1-7-2010
Managing to Learn by Toyota veteran John Shook, reveals the thinking underlying the vital A3 management process at the heart of lean management and lean leadership. Meer
paperbackNederlands130 blz.9789059315259
1e druk
25-11-2015
Om complexe vraagstukken in de zorg op een duurzame manier te benaderen, laat een aantal ziekenhuizen zich inspireren door “lean denken”. Meer
paperbackEngels475 blz.9781439817162
2e druk
26-8-2011
Veel organisaties worstelen ermee dat de geweldige operationele verbeteringen zich niet vertalen in financiële verbeteringen. Meer