Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									12 resultaten
								
								Trefwoord: Corporate-image
				paperbackNederlands328 blz.9789058758682
				10e druk
				30-3-2017
										
			
						Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands326 blz.9789052617640
				4e druk
				29-8-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands81 blz.9789013066319
				1e druk
				1-4-2010
						
						Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789052619231
				1e druk
				10-4-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels238 blz.9780415690751
				1e druk
				12-11-2014
						
						'The alignment-factor' laat aan de hand van vier stappen zien hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789462200906
				1e druk
				24-4-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
'De vent is de tent' is een optimistische inwijding in de geheimen van reputatiemanagement. Het is een oproep om de slag te maken van management naar leiderschap, van mannelijk naar vrouwelijk denken en van zakelijkheid naar zingeving.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands272 blz.9789026341212
				1e druk
				23-5-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Blokker' belichten Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam het gesloten familiebedrijf achter de Blokker-winkels. Wat ging er mis binnen het bedrijf en in de familie?					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9781118752364
				1e druk
				15-4-2014
						
						The invaluable companion to the new edition of the bestselling How to Measure Anything.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels388 blz.9780787977511
				1e druk
				
						
						Monica Higgins laat zien dat de 'career imprint' van een bedrijf (het resultaat van de systemen, structuur, strategie en cultuur van een bedrijf) dat werknemers met zich meenemen door hun carrière heen, de sleutel is voor het vormen van grote leiders.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands537 blz.9789035131248
				3e druk
				18-10-2018
						
						Ariëtte Dekker beschrijft het leven van Cornelis Verolme tegen de achtergrond van de verhoudingen in de Nederlandse scheepsbouw en industriepolitiek.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels158 blz.9780857080615
				3e druk
				10-3-2010
						
						Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands9789491743719
				
				
						
						Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant.					 Meer
							
			
								73% KORTING